Powered by Smartsupp
Szukaj
Infolinia 570743700
Menu Menu
Narzędzia HR online
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Badanie efektywności organizacji i pracowników (HPI)
Ocena: Brak
Numer Katalogowy: T3A
• Dostępny
Badanie efektywności organizacji i pracowników (HPI). Zamów tutaj!

Cena za Osoba

45,00 PLN
42,00 PLN
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas wysyłki: do 3 dni
Darmowa dostawa
Zapytaj o produkt
Drukuj

Cena za Osoba

45,00 PLN
42,00 PLN
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Zapytaj o produkt
Drukuj
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie
Pliki do pobrania
Produkty podobne

Opis produktu

Uwaga:

  1. Przedmiotem oferty jest przeprowadzenie badania. Nie sprzedajemy tutaj kwestionariusza badania.
  2. Z przyczyn technicznych realizujemy badanie dla minimum 30 osób.
  3. Jeśli badanie ma być przeprowadzone dla mniejszej ilości osób (nawet jednej), minimalne zamówienie wrzucone do koszyka musi dotyczyć 30 osób.

Wiele organizacji staje przed poważnym dylematem związanym z wyborem działań usprawniających ich funkcjonowanie. Potencjalnych opcji jest na tyle dużo, że trudno określić, które z nich są rzeczywiście najlepsze.

Model HPI w oparciu o badania T. F. Gilberta (1996) wskazuje by efektywność ludzi i organizacji rozpatrywać pod kątem sześciu zależnych od siebie obszarów, które da się zaobserwować firmie. Są to:

  • Zasoby – narzędzia i sprzęt potrzebny do pracy, przestrzeń, rozwiązania technologiczne, czas czy środki finansowe.
  • Organizacja pracy/procesy - normy, instrukcje, wytyczne, zakresy obowiązków, procesy biznesowe zarówno ogólnofirmowe jak i specyficzne dla poszczególnych komórek organizacyjnych.
  • Informacje/komunikacja – informacje o i do pracy, standardy, informacje zwrotne, sposoby komunikacji i przepływu informacji.
  • Wiedza i kompetencje - umiejętności i postawy, źródła, możliwości i warunki nabywania wiedzy.
  • Motywacja – formy motywowania, nagradzania, warunki finansowe i pozafinansowe, identyfikacja z firmą/marką, konflikty.
  • Jakość życia – równowaga pomiędzy pracą a życiem prywatnym, stres, poczucie bezpieczeństwa.

Badanie w oparciu o model HPI pozwala na identyfikację kluczowych barier w rozwoju efektywności pracowników i organizacji z perspektywy wskazanych powyżej obszarów. Jednocześnie uzyskane wyniki wskazują czynniki wspierające efektywność. W każdy z przypadków, dodatkowo uzyskujemy informację o sile/znaczeniu danego czynnika, co pozwala ustalić priorytety koniecznych działań.

Efektem projektu jest zatem precyzyjna identyfikacja obszarów będących mocnymi stronami organizacji pod kątem efektywności pracowników oraz obszarów wymagających interwencji wraz z propozycją kierunków zmian i działań, prowadzących do zwiększenia efektywności.

Konsekwencją wdrożenia badania w oparciu o model HPI, przy rekomendowaniu kierunków i sposobów rozwoju ZZL w firmie jest:

  • Pewność, że każde rekomendowane i później realizowane działanie w obszarze zarządzania i organizacji będą związane z konkretnymi celami funkcjonowania całej organizacji, a nie tylko wybranych służb i działów.
  • Precyzyjnie uzasadnienie, przygotowane i wsparcie dla działań rozwojowych podejmowanych na rzecz pracowników.
  • Dokładna analiza wszelkich barier utrudniających pracownikom uzyskiwanie i przekraczanie zakładanego poziomu efektywności.
  • Optymalne wykorzystanie potencjału pracowników.
  • Możliwość weryfikacji, pomiaru i oceny efektów podejmowanych działań rozwojowych.

Jak zamówić badanie?

  1. Przejście procesu zakupu służy do zamówienia i realizacji badania standardowego.
  2. Badanie podstawowe w cenie podstawowej obejmuje:
    • 36 stwierdzeń badawczych (po 6 na każdy badany obszar).
    • Wyniki zbiorcze z całej badanej populacji
    • Zunifikowaną metryczkę (staż pracy; grupa stanowisk: wykonawcze, specjalistyczne, menadżerskie; obszar merytoryczny - sprzedaż i obsługa klienta, produkcja, administracja).
  3. Badanie niestandardowe, wymaga wyboru opcji "Raport z wynikami wg. metryczki"
    • To co w badaniu podstawowym oraz:
    • Zunifikowana metryczka(1.staż pracy; 2.grupa stanowisk: wykonawcze, specjalistyczne, menadżerskie; 3.obszar merytoryczny - sprzedaż i obsługa klienta, produkcja, administracja).
    • Po zamówieniu badania, konsultant skontaktuje się w sprawie ustalenia jej szczegółów.
  4. Jak zamówić badanie?
    • Przejdź proces rejestracji i podaj wszystkie wymagane dane.
    • Wrzuć do koszyka badanie. Za pomocą menu rozwijanych, określ takie parametry jak: ilość respondentów, czy ma być przeprowadzona prezentacja wyników dla Zamawiającego, czy też nie.
    • Jeśli część pracowników będzie badana zdalnie, a część za pomocą ankiet - wrzuć do koszyka/zrób zamówienia na te dwa rodzaje badań podając odpowiednie ilości respondentów.
    • UWAGA: W przypadku respondentów badanych zdalnie konieczne będzie przesłanie ich adresów e-mail, na które zostanie przesłany dostęp do badania lub dostarczony zostanie link do samodzielnej wysyłki przez Zamawiającego. W przypadku respondentów badanych kwestionariuszem papierowym - szczegóły zostaną telefonicznie ustalone z zamawiającym.
    • Jeśli chcesz jeszcze dodać jakieś informacje, napisz je przed wysłaniem zamówienia, lub skorzystaj w dowolnym czasie z formularza kontaktowego.
    • Naciśnij "Zamawiam i płacę"
    • Wybierz opcje: "przesyłka e-mail" oraz opłać zamówienie przelewem lub kartą (poprzez opcję PayPal, przelewy24 lub przelewem po otrzymaniu faktury).
    • Na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie przesłana faktura VAT.

Co otrzymasz?

  • Przygotowanie i przeprowadzenie badania (zwykle ok. 7-10 dni).
  • Raport z wynikami i rekomendacjami rozwojowymi (zwykle ok. 7 dni).
  • Prezentację wyników i rekomendacji dla Zleceniodawcy -zdalnie lub w siedzibie na terenie PL (jeśli wybrano taką opcję konieczne będzie ustalenie terminu, sposobu spotkania).

***

 Jeśli potrzebnych jest więcej informacji o badaniu:

- zapraszamy do pobrania i zapoznania się z materiałem wydawnictwa Wolters Kluwer TUTAJ

lub do kontaktu mailem lub telefonicznie

Parametry

wersja
PDF
badanie elektroniczne
zdalne
badanie ankietowe (papier)
kwestionariusz drukowany

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Pliki do pobrania

Zapytaj o produkt
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
966
1410
1872
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.
Dodaj opinię
Badanie efektywności organizacji i pracowników (HPI)
Twoja ocena:
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl