Czy wiesz, że...
- Kultura organizacyjna sama w sobie nie jest widoczna. Tylko jej zbadanie pozwoli na odkrycie i nazwanie tego, co ją tworzy.
- To jak pracownicy postrzegają organizację, jej wnętrze i otoczenie, jakimi wartościami i przekonaniami się kierują, wprost warunkuje efektywność całej firmy.
- Oczekiwania i cele biznesowe firmy mogą nie być realizowane przez pracowników właśnie dlatego, że kultura organizacyjna nie wspiera tych dążeń.
- W badaniu posługujemy się dostosowanym do polskich warunków kwestionariuszem OCAI, który z powodzeniem został już wykorzystany w blisko 10.000 badań na świecie.
Dlaczego warto badać kulturę organizacyjną?
- Dowiesz się, jak kultura firmy jest postrzegana teraz, a jaka powinna być w przyszłości.
- Dowiesz się, czy cele, misja i wizja firmy są bliskie pracownikom i czy chcą ją realizować w takim kształcie.
- Zrozumiesz w jakich kierunkach i obszarach powinny zostać podjęte działania, aby zachowania i postawy pracowników wspierały cele i strategię firmy.
- Sprawdzisz, czy obecne zachowania i przekonania pracowników wspierają, czy obniżają efektywne działania organizacji.
- Poznasz rekomendacje dotyczące: typów i umiejętności liderów, kluczowych wartości oraz strategii koniecznych działań, aby zmienić lub wzmacniać zachowania i przekonania pracowników.
Wiecej informacji - patrz zakładka PLIKI DO POBRANIA
Jak przebiega badanie?
- Badanie prowadzone jest zdalnie na dedykowanej platformie (uczestnicy otrzymuj zaproszenia emailem od Mediacon lub Zamawiający dystrybuuje je samodzielnie).
- Raport generowany jest przez pryzmat ustalonej wcześniej metryczki badania (np. wg. działów, grup stanowisk, lokalizacji, itp). Minimalna ilość parametrów to profil wyników ogólny oraz sześć perspektyw szczegółowych.
- Wynik prezentowane są w formie graficznej i tabelarycznej.
- Analiza uwzględnia istotność różnic w oparciu o odchylenie standardowe.
Jak zamówić badanie?
- Przejście procesu zakupu służy do określenia warunków brzegowych projektu badawczego i określenia wartości zamówienia.
- Jak zamówić badanie?
- Przejdź proces rejestracji i podaj wszystkie wymagane dane.
- Wrzuć do koszyka badanie. Za pomocą menu rozwijanych, określ takie parametry jak: ilość respondentów, rodzaj raportu, czy ma być przeprowadzona prezentacja wyników dla Zamawiającego, czy też nie lub warsztat na ich podstawie.
- Uwaga:
- Prezentacja wyników przewidziana jest zdalnie.
- Zamawiający we własnym zakresie zapewnia możliwość wyświetlenia połączenia dla odbiorców. Mediacon zapewnia natomiast dostęp do platformy, na której prezentacja będzie przeprowadzona.
- Jeśli prezentacja ma być prowadzona "na żywo", zamawiający pokrywa koszty podróży konsultanta.
- Warsztat prowadzony jest "na żywo", tutaj również zamawiający pokrywa koszty podróży konsultanta.
- Jeśli chcesz jeszcze dodać jakieś informacje, napisz je przed wysłaniem zamówienia, lub skorzystaj w dowolnym czasie z formularza kontaktowego.
- Naciśnij "Zamawiam i płacę"
- Wybierz opcje: "przesyłka e-mail" oraz "płacę przelewem" lub "Paypal" lub "przelewy24". Jeśli wybrany zostanie Paypal/Przelewy24, nastąpi przekierowanie do strony rozliczeń operatora.
- Po wpłynięciu zapłaty przesłana zostanie faktura
- Konsultant skontaktuje się bez zbędnej zwłoki z osobą podaną przy rejestracji w celu ustalenia technicznych i organizacyjnych aspektów badania.
Co otrzymasz?
- Wszystkie dane niezbędne do logowania się respondentów do panelu badawczego.
- Nadzór techniczny nad badanie
- Opracowanie wyników
- Przygotowanie, przeprowadzenie badania oraz wyniki
- Raport z wynikami i rekomendacjami (opcja)
- Prezentację wyników i rekomendacji dla Zleceniodawcy (opcja)
***
Jeśli potrzebnych jest więcej informacji o badaniu - zapraszamy do pobrania załącznika (Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej)- zakładka "Pliki do pobrania".