Badanie źródeł motywacji pracowników
Cena za Sztuk
Opis produktu
Ważne uwagi techniczne:
- Przedmiotem oferty jest przeprowadzenie badania. Nie sprzedajemy tutaj kwestionariusza badania.
- Z przyczyn technicznych realizujemy badanie dla minimum 20 osób.
- Jeśli badanie ma być przeprowadzone dla mniejszej ilości osób (nawet jednej), minimalne zamówienie wrzucone do koszyka musi dotyczyć 20 osób.
Do czego może służyć takie badanie?
- Badanie może dotyczyć zarówno pracowników firmy, jak i kandydatów do pracy.
- Konstrukcja badania i raportu (patrz niżej) pozwala na rozpoznanie źródeł motywacji danej osoby (tzw. "kotwic motywacji").
- Podstawa do planowania ścieżek kariery w firmie (Jakie? Na czym powinny się opierać?).
- Element wpierający podejmowanie decyzji o awansach/przesunięciach pracowników.
Informacje o badaniu
Badanie oparte jest na modelu „kotwic motywacji” (czasem opisywanych, jako „kotwice kariery”) Edgara Schein'a, którą opracował on na podstawie wieloletnich badań. Opracowany na tej podstawie kwestionariusz jest skalibrowany i ma walory prognostyczne.
Wyróżnił on osiem takich „kotwic” (kolejność przypadkowa):
1. Autonomia i niezależność
2. Bezpieczeństwo i stabilizacja
3. Styl życia
4. Profesjonalizm
5. Przywództwo
6. Przedsiębiorczość i kreatywność
7. Usługi i poświęcenie dla innych
8. Wyzwania
Identyfikacja "kotwic" wiąże się w gruncie rzeczy z określeniem obszarów motywacji do pracy, preferowanych kierunków rozwoju i systemu wartości oraz kompetencji, które napędzają daną osobą do określonego sposobu pracy, ale i oczekiwań wobec tego co, kiedy, i jak robi.
Zwykle jedna lub kilka z kotwic są dominujące. Analiza wyników badania pozwala zatem na określenie potencjalnych źródeł motywacji danej osoby. To z kolei przekłada się na możliwość określenia:
- Potencjalnych ścieżek kariery - dla pracowników firmy
- Dopasowania do stanowiska pracy - dla kandydata do pracy (W kontekście pytania szczegółowego: Czy ta osoba będzie zaangażowana w pracę na stanowisku, na które kandyduje?)
Kwestionariusz badania obejmuje 40 stwierdzeń i jego wypełnienie zwykle zajmuje ok 25 minut. Nie jest to test wiedzy - nie ma tu odpowiedzi dobrych i złych. Różne cechy opisane w kwestionariuszu są równie dobre, a wypełnienie go ma posłużyć do identyfikacji kotwic motywacyjnych, a nie do ich oceniania.
Sposób realizacji
Badanie może być przeprowadzone zdalnie lub za pomocą kwestionariuszy drukowanych (należy wskazać opcję). Jeśli sposób realizacji ma być mieszany. Proszę o złożenie zamówienia na każdą z grup osobno.
Co otrzymujesz?
- Dostęp do badania zdalnego (Link/login wysłany na podany adres email; wymaga dostępu do internetu, komputera lub tabletu lub smartfona).
- Zdalną asystę techniczną w zakresie dostępu do badania.
- Raporty i prezentacje z wyników badania w wybranej opcji:
- Podstawowy - Wyniki przeliczone i przyporządkowane do poszczególnych kotwic + ogólny opis do każdej z nich.
- Poszerzony - Wyniki przeliczone i przyporządkowane do poszczególnych kotwic + ogólny opis do każdej z nich + wskazówki do kotwic dominujących w układzie:
- Co daną osobę może demotywować?
- Co daną osobę może motywować?
- Co dana osoba może zrobić sama w zakresie rozwoju kariery dla danej kotwicy?
- Co dana osoba może zrobić z innymi, aby rozwijać się w obszarze wyznaczonym przez daną kotwicę?
- Prezentacja wyników - można ją wybrać, jeśli chcemy, aby konsultant omówił przekrojowo wyniki badania i podzielił się sugestiami rozwojowymi.
- Możliwe jest również wybranie formy warsztatowej. Wówczas będzie przeprowadzona analiza, prezentacja oraz moderowane planowanie działań rozwojowych dla badanej populacji.
Jak kupić badanie?
- Wrzuć do koszyka odpowiednią ilość badań (pamiętaj, że nie może być to mniej niż 20).
- Podaj dane konieczne do wystawienia faktury i korespondencji w sprawie realizacji badania.
- Wybierz sposób zapłaty i zapłać.
- Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz link/login do badania w zamówionej ilości.
- Po realizacji badania otrzymasz raport zgodnie z wybraną opcją.
Parametry
Opinie
Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.