Powered by Smartsupp
Przejdź do treści głównej
Szukaj
Infolinia 570743700
Menu Menu
Narzędzia HR online
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Komunikacja w firmie i w zespole
Ocena: 5
Numer Katalogowy: P2
• Dostępny
• Niedostępny
Poradnik w formie elektronicznej lub drukowanej.
forma publikacji
Anuluj wybór format elektroniczny - PDF Format elektroniczny- EPUB
Wybierz opcję
Wersja
Anuluj wybór książka drukowana, czarno-biała, oprawa miękka (+35,00PLN)

Cena za Sztuk

40,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas wysyłki: 24 Godziny
Darmowa dostawa
Zapytaj o produkt
Drukuj
forma publikacji
Anuluj wybór format elektroniczny - PDF Format elektroniczny- EPUB
Wybierz opcję
Wersja
Anuluj wybór książka drukowana, czarno-biała, oprawa miękka (+35,00PLN)

Cena za Sztuk

40,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Zapytaj o produkt
Drukuj
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie
Produkty podobne

Opis produktu

Zwiększ swoją efektywność komunikacji w  pracy (i nie tylko) dzięki esencjonalnemu w treści poradnikowi pt. "Komunikacja w firmie i w zespole".

To kompleksowy poradnik, który dedykowany jest nie tylko menadżerom, ale także każdemu pracownikowi, który pragnie poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w dynamicznym środowisku zawodowym.

 

Poruszane zagadnienia:

  1. Po co się komunikujemy?
  2. Dane, informacje, wiedza i ich znaczenie w komunikacji
  3. Informacja, a komunikacja w organizacji
  4. Cechy komunikowania się
  5. Formy komunikacji w zależności od sytuacji
  6. Jak się komunikujemy?
  7. Kanały percepcji w komunikacji
  8. Przeszkody i bariery w komunikacji
  9. Bariery skutecznej komunikacji
  10. Psychologiczne bariery w komunikacji
  11. Skutki zakłóceń i barier w komunikacji
  12. Techniki zapobiegania zakłóceniom w komunikacji
  13. Efektywna komunikacja we współpracy z innymi
  14. Umiejętność wyrażania opinii
  15. Budowa i funkcje komunikatu „ja”
  16. „Rozbrajanie” pułapek językowych
  17. Wykorzystanie kanałów percepcji w komunikacji
  18. Komunikacja wewnętrzna w okresie wdrażania zmian
  19. Partycypacja pracowników w przygotowaniu zmian
  20. Kampania informacyjna
  21. Dobór kanałów informacji
  22. Szkolenia związane z wprowadzaniem zmian
  23. Konflikty wewnętrzne, a rola komunikacji
  24. Poziomy konfliktu
  25. Cykl konfliktu
  26. Koło konfliktu
  27. Rodzaje konfliktów i opis ich specyfiki
  28. Typowe źródła konfliktów w firmie
  29. Nieznajomość specyfiki pracy poszczególnych działów
  30. Niepodejmowanie inicjatywy i odpowiedzialności
  31. Nieznajomość (lub brak) klarownej wizji firmy
  32. Niewłaściwa organizacja systemu komunikacji wewnętrznej
  33. Komunikacja pisemna
  34. Komunikacja w sytuacji zebrań
  35. Jak przygotować i prowadzić zebranie?
  36. Styl i ton komunikacji podczas zebrań
  37. Jak zbudować dobre wystąpienie?
  38. Komunikacja w sytuacji kryzysowej
  39. Cechy sytuacji kryzysowej
  40. Plan antykryzysowy
  41. Plan komunikacji w sytuacji kryzysowej
  42. Narzędzia i kanały komunikacji w sytuacji kryzysowej
  43. Ćwiczenie: Rozpoznaj swój dominujący kanał percepcji

 

Dlaczego warto?

Ten poradnik to przydatne źródło wiedzy, które pomoże Ci zrozumieć zasady skutecznej komunikacji oraz techniki radzenia sobie z problemami, jakie mogą się pojawić w codziennej komunikacji biurowej.

  • Zawiera praktyczne porady i narzędzia, które możesz od razu zastosować w swojej pracy, niezależnie od tego, czy jesteś liderem zespołu, czy członkiem grupy.
  • Świadome zarządzanie komunikacją z firmie i zespole, to zakres podstawowej wiedzy i umiejętności niezbędnych każdemu przełożonemu w budowaniu relacji w zespole. Umiejętność komunikacji to jeden z podstawowych obszarów, w którym każdy przełożony musi się wciąż doskonalić.
  • Poradnik zawiera wiele podpowiedzi i gotowych technik pozwalających na świadome i efektywne komunikowanie się w różnych sytuacjach zawodowych.
  • Jako dodatkowy element, w poradniku zostały również zamieszczone autotesty pozwalające czytelnikowi na lepsze poznanie i zrozumienie swoich predyspozycji w obszarze komunikacji międzyludzkiej.

Nie czekaj!

Zainwestuj w swoje umiejętności komunikacyjne i przekształć sposób, w jaki rozmawiasz z innymi. Odkryj sekrety efektywnej komunikacji i zadbaj o lepsze relacje w Twojej organizacji!

Informacje technicze:

  • Forma: drukowana lub elektroniczna

 

 

Parametry

wersja drukowana
format:A5, okładka: kolorowa, lakierowana, grzbiet: klejony
wersja elektroniczna
format PDF, format: EPUB

Opinie

Napisz opinię Napisz opinię
5
Najlepsza
2018-02-01 23:08:37
Komentarz

Miałem parę "zagwozdek" jak się odnaleźć w komunikacji z ludźmi, których szefem niedawno zostałem. Szczególnie, że mam ich też potem oceniać. No i przydał się ten poradnik. Polecam.

5
Najlepsza
2017-12-15 11:52:44
Komentarz

Dobry poradnik. Nie tylko dla menedżerów. Wiele z opisanych technik do zastosowania nie tylko w pracy... Fajnie, że jest też kilka testów za pomocą których można sprawdzić swoje predyspozycje.

Zapytaj o produkt
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
966
1410
1872
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.
Dodaj opinię
Komunikacja w firmie i w zespole
Twoja ocena:
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl