Powered by Smartsupp
Szukaj
Infolinia 570743700
Menu Menu
Narzędzia HR online
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Pozapłacowe metody motywacji
Ocena: Brak
Numer Katalogowy: PPM-1
• Dostępny
Poradnik - Pozapłacowe metody motywacji pracowników. Dowiedz się, jak zrobić to efektywnie!
forma publikacji
Anuluj wybór format elektroniczny - PDF Format elektroniczny- EPUB Książka drukowana
Wybierz opcję

Cena za Sztuk

50,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas wysyłki: do 5 dni
Darmowa dostawa
Zapytaj o produkt
Drukuj
forma publikacji
Anuluj wybór format elektroniczny - PDF Format elektroniczny- EPUB Książka drukowana
Wybierz opcję

Cena za Sztuk

50,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Zapytaj o produkt
Drukuj
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie
Produkty podobne

Opis produktu

O czym jest ten Poradnik?

Książka "Pozapłacowe metody motywacji" to nie tylko wiedza teoretyczna, ale przede wszystkim praktyczne podpowiedzi, rozwiązania i narzędzia, które można wdrożyć w firmie i zespole.

Książka napisana została w formule poradnika. Oznacza to, że wiedza teoretyczna i wyniki badań służą do zobrazowania określonych mechanizmów i zachowań ludzi związanych z motywacją i motywowanie. Jeśli zatem znajdujesz w tym poradniku określone propozycje, mają one oparcie w konkretnych wynikach badań i/lub teoriach motywacji. Ponieważ jest ich wiele, w książce znajdziesz również wiele inspirujących wskazówek i przykładów pozwalających na opracowanie własnych rozwiązań i narzędzi motywacji pozafinansowej. Własnych - czyli adekwatnych do specyfiki Twojej firmy, zespołów, pracowników.

Zawartość poradnik jest tak ułożona, aby czytelnik mógł przejść kolejno przez uzyskanie odpowiedzi na następujące pytania:

  • Które czynniki i w jaki sposób wpływają na motywację lub demotywację pracowników?
  • Jak kształtują się granice pomiędzy działaniami i rozwiązaniami motywacyjnymi bezpośrednich przełożonych, a firmą?
  • Jak dobierać motywatory w zależności od tego, jakie zachowania/ wyniki chcemy osiągać?
  • Jakich rozwiązań użyć, aby wywołać motywację zespołów, a jakich, aby oddziaływać na pojedyncze osoby?
  • Jak określić i zakomunikować wartość proponowanych rozwiązań i narzędzi motywacji?
  • W jaki sposób badać skuteczność stosowanych rozwiązań motywacji pozapłacowej?

Dzięki temu książka jest nie tylko źródłem wiedzy, ale również praktycznych porad, które pomogą Ci w pełni wykorzystać pozapłacowe narzędzia motywacji, potencjał zespołu i zwiększyć efektywność działania firmy.

  •  Ilość stron: 126
  • Format drukowany: A5

 

Spis treści książki 

  1. Wstęp
  2. Cztery użyteczne teorie motywacji, na początek
  3. Cztery częste mity motywacji
  4. Cztery kluczowe zasady skuteczności motywacji pozafinansowej
    1. Podsumowanie i wnioski
  1. Przełożony jako...motywator
    1. Przykład sytuacji
    2. Zalecenia praktyczne
    3. Przełożony, jako motywator — perspektywy
    4. Pierwsze — co ma wspólnego z motywowaniem pracowników zachowanie przełożonego?
    5. Drugie — co mam robić, aby ludzie chcieli za mną podążać?
    6. Trzecie — budowanie motywacji na komunikacji (feedback)
    7. Podsumowanie i wnioski
  1. Motywowanie pozafinansowe — podpowiedzi i rozwiązania
    1. Motywujące cele i zadania
    2. Narzędzia i atrybuty motywacji pozapłacowej
    3. „Kafeteria”, jako sposób na podniesienie skuteczności motywatorów
    4. Planowanie i realizacja działań rozwojowych jako motywatorów
    5. Motywowanie pozafinansowe jednak też może kosztować
    6. Podsumowanie i wnioski
  1. „Kotwice motywacji”, czyli priorytety i wartości, jako motywatory
    1. Autonomia i niezależność
    2. Bezpieczeństwo i stabilizacja
    3. Styl życia
    4. Profesjonalizm
    5. Przywództwo
    6. Kreatywność i przedsiębiorczość
    7. Usługi i poświęcenie dla innych
    8. Wyzwania
    9. Kotwice motywacyjne, a rozwój kompetencji — na co trzeba uważać?
    10. Jak włączyć „kotwice motywacji” do działań i rozwiązań motywacyjnych w firmie?
  1. Dlaczego motywatory mogą, ale nie muszą działać?
    1. Powody ogólne
    2. Powody szczegółowe
    3. Ewaluator motywatorów, czyli jak sprawdzić, czy nasz pomysł zadziała?
  1. Badanie źródeł i poziomu motywacji oraz zaangażowania pracowników
    1. Jak i co badać?
    2. Narzędzia badania i sposób zbierania odpowiedzi
    3. Wzięliśmy udział w badaniu i … nic się nie wydarzyło!
  1. Źródła

Parametry

wersja elektroniczna
format PDF, format: EPUB

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Zapytaj o produkt
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
966
1410
1872
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.
Dodaj opinię
Pozapłacowe metody motywacji
Twoja ocena:
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl