Powered by Smartsupp
Szukaj
Infolinia 570743700
Menu Menu
Narzędzia HR online
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Zarządzanie przez cele w dziale sprzedaży i nie tylko (2 wydanie uzupełnione)
Ocena: Brak
Numer Katalogowy: P1
• Dostępny
Poradnik w formie elektronicznej lub drukowanej.
forma publikacji
Anuluj wybór format elektroniczny - PDF Format elektroniczny- EPUB
Wybierz opcję
Wersja drukowana
Anuluj wybór książka drukowana, czarno-biała, oprawa miękka (+30,00PLN)

Cena za Sztuk

40,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas wysyłki: do 5 dni
Darmowa dostawa
Zapytaj o produkt
Drukuj
forma publikacji
Anuluj wybór format elektroniczny - PDF Format elektroniczny- EPUB
Wybierz opcję
Wersja drukowana
Anuluj wybór książka drukowana, czarno-biała, oprawa miękka (+30,00PLN)

Cena za Sztuk

40,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Zapytaj o produkt
Drukuj
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie
Produkty podobne

Opis produktu

Drugie wydanie, poszerzone! 120 stron

Poradnik w przystępny sposób opisuje posługiwanie się techniką ZPC, począwszy od wyboru modelu określania zadań, poprzez sposoby ich formułowania i przekazywania pracownikom, a skończywszy na aspektach technicznych i psychologicznych związanych z monitorowaniem i oceną ich realizacji.

W publikacji odnajdujemy podpowiedzi, pozwalające na prawidłowe posługiwanie się ZPC i unikanie błędów.

Poruszono problematykę ZPC zarówno w działach front office, jak i back office (np. administracja) oraz celów jakościowych jak i ilościowych.

Dodano kilkadziesiąt przykładów potencjalnych wskaźników (KPI) w podziale na obszary działania firmy (np. produkcja, sprzedaż, kadry, administracja, itd).

Materiał wzbogacono o szereg tabel oraz praktyczych przykładów odnoszących się do wszystkich faz stosowania techniki, ze szczególnym uwzględnieniem formułowania celów ilościowych i jakościowych oraz pomiaru poziomu ich wykonania.

 

Spis treści

Wstęp

Filozofia ZPC — wprowadzenie

  • ZPC, a inne aspekty zarządzania pracownikami
  • Szersze pojmowanie ZPC z punktu widzenia zarządzania personelem
  • Mocne i słabe strony zarządzania przez cele

Cele i zadania pracownika, a cele działu i firmy

  • Planowanie celów i zadań
  • Planowanie „z góry na dół”
  • Planowanie „z dołu do góry”
  • Mieszany model planowania celów i zadań w ZPC

Jak przejść od celów rynkowych do zarządzania przez cele?

  • Krok 1 — podział rynku odbiorców pod kątem ZPC
  • Krok 2 — określanie potencjału rynku (czyli planowanie celów ilościowych)
  • Krok 3 — standardy obsługi klienta (czyli planowanie celów jakościowych)
  • Krok 4 — określenie wskaźników efektywności (KPI)
  • Wskaźniki efektywności w ZPC w ujęciu procesowym

Zarządzanie przez cele w działach back office

  • Wstęp
  • Specyfika pracy o charakterze administracyjnym, a ZPC
  • Jak określić i wybrać wskaźniki do ZPC w administracji?
  • Inne metody ustalenia wskaźników dla back office
  • Ustalanie wskaźników w innych działach — podsumowanie

Reguła SMART w stawianiu celów i zadań

  • Zadania „twarde” i „miękkie”
  • Cele i zadania ilościowe oraz jakościowe

Jak formułować cele?

  • Analiza kluczowych czynników sukcesu (KCS), jako metoda wyboru wskaźników
  • Jak przeprowadzi proces stawiania celów i zadań pracownikowi?
  • Formularz do zapisywania celów i zadań w ZPC
  • Formularz celów i zadań

Wykorzystanie reguł delegowania w ZPC

  • Rodzaje delegowania
  • Delegowanie w ZPC, a umiejętności i motywacja pracowników
  • Monitorowanie i kontrola realizacji celów i zadań

Jak analizować wyniki podległych pracowników?

  • Analiza Pareto
  • Wykresy kontrolne
  • Analiza danych i badania wewnętrzne, a ocena realizacji celów

Jak motywować pracownika do realizacji stawianych celów i zadań?

  • Czynniki pozafinansowe, a nagradzanie za realizację celów i zadań
  • Pomysły, techniki, narzędzia motywacji pozapłacowej w ZPC
  • Łączenie programów motywacyjnych z ZPC — podsumowanie

Błędy i zagrożenia w ZPC

Załączniki

  • Lista kluczowych pytań do rozstrzygnięcia przy wdrażaniu ZPC w firmie
  • Pule przykładowych wskaźników efektywności (KPI)

Źródła

 

Parametry

wersja drukowana
format:A5, okładka: kolorowa, lakierowana, grzbiet: klejony
wersja elektroniczna
format PDF, format: EPUB

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Zapytaj o produkt
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
966
1410
1872
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.
Dodaj opinię
Zarządzanie przez cele w dziale sprzedaży i nie tylko (2 wydanie uzupełnione)
Twoja ocena:
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl