KOSZYK JEST
PUSTY

Dedykowany opis stanowiska dla Twojej firmy

PROMOCJA: 152,00 PLN
STARA CENA: 160,00 PLN
Czas wysyłki : do 3 dni

Wybierz opcje

Proszę wybrać opcję!
opcja przesyłki e-mail
  • Anuluj wybór
  • excel
  • word
  • Sztuk

    produkt niedostępny w tej liczbie

    dostępna ilość:

    dodano produkt

    przejdź do koszyka

    Opis stanowiska pracy na zamówienie
    Opis stanowiska pracy na zamówienie
    Opis przedmiotu

    Przygotowujemy opisy dowolnych stanowisk pracy dla Twojej firmy!

    Sporządzenie opisu stanowiska pracy na zamówienie poprzedzone jest telefonicznym wywiadem w celu ustalenia specyfiki stanowiska (m.in. umiejscowienie w strukturze, zadania, uprawnienia, itp).

    Przy tworzeniu doowolnego opisu stanowiska pracy, używamy najczęściej stosowane rubryki. Ich wybór został dokonany z uwzględnieniem możliwości zapisania informacji o stanowisku, które mają kluczowe znaczenie dla różnych etapów funkcjonowania pracownika w firmie.

    Uwzględniono zatem możliwość zapisania informacji przydatnych przede wszystkim w:

    — rekrutacji i selekcji,

    — wdrażaniu do pracy,

    — rozwoju i szkoleniach,

    — ustalaniu wynagradzania (premie, podwyżki),

    — ocenie okresowej (wyniki oraz kompetencje).

     

    JAK ZAMÓWIĆ OPIS DOWOLNEGO STANOWISKA PRACY:

    1. Przejdź cały proces zakupu
    2. Wybierz formę opisu (word, excel)
    3. W zamówieniu dodaj następujące informacje:
      • nazwa stanowiska
      • nazwa pionu i działu
      • branża firmy, w której funkcjonuje stanowisko

     

    Rubryki, które pozostaną do samodzielnego uzupełnienia, to:

    1. Imię i nazwisko pracownika

    2. Wersja formularza

    3. Data sporządzenia opisu

    4. Opis sporządził (imię i nazwisko)

    5. Miejsce na podpisy przełożonego i pracownika

     

    Rubryki uzupełnione to:

    1. Nazwa stanowiska

    2. Miejsce stanowisk w strukturze organizacyjnej

     

    3.Zależności służbowe

     

    4. Zastępstwa

     

    5. Zadania i przyporządkowane do nich czynności

    6. Uprawnienia i upoważnienia wewątrzfirmowe

    7. Kluczowe parametry wyników pracy

    8. Narzędzia i wyposażenie stanowiska pracy

    9. Warunki pracy/czynniki środowiska

    10. Minimalne wymagania kwalifikacyjne wobec stanowiska

     

    11. Wymagane certyfikaty/uprawnienia formalne

    12. Kompetencje (umiejętności i postawy)

    13. Wymagane szkolenia przypisane do stanowiska

    14. Kompetencje stanowiskowe

    W opisach stanowisk użyto nazw kompetencji, rozumianych jako wiedza, umiejętności i postawy potrzebne do dobrego wykonywania pracy. We wszystkich opisach zaproponowane zostały nazwy kompetencji przy założeniu, że:

    — 3 — oznacza dobry poziom, wystarczający do realizacji codziennej pracy i typowych zadań stanowiskowych

    — 4 — oznacza poziom bardzo dobry, pozwalający na realizację nawet nietypowych zadań

    — 5 — oznacza poziom zaawansowany, pozwalający na wykonywanie nietypowych zadań oraz kreowanie i uczenie innych zachowań przypisanych do danej kompetencji.

    Niższe poziomy nie zostały uzyte, jako potrzebne raczej w kontekście ocen okresowych i obrazujące deficyty, a takie nie są przecież przedmiotem opisu stanowiska pracy.

    Specyfikacja
    wersja: elektroniczna word, elektroniczna excel
    Opinie klientów
    Dodaj opinię

    Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie

    Polecane produkty

    3
    Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl