- Sklep
- Gotowe opisy stanowisk pracy (OSP)
- SPRZEDAŻ - opis stanowisk

Rubryki do uzupełnienia, to: 1. Imię i nazwisko pracownika 2. Wersja formularza 3. Data sporządzenia opisu 4. Opis sporządził (imię i nazwisko) 5. Miejsce na podpisy przełożonego i pracownika |
Rubryki uzupełnione całkowicie lub częściowo: 1. Nazwa stanowiska 2. Miejsce stanowisk w strukturze organizacyjnej — Pion — Dział 3.Zależności służbowe — Stanowisko przełożonego — Stanowiska podwładne 4. Zastępstwa — Zastępuje — Jest zastępowane 5. Zadania i przyporządkowane do nich czynności 6. Uprawnienia i upoważnienia wewątrzfirmowe 7. Kluczowe parametry wyników pracy 8. Narzędzia i wyposażenie stanowiska pracy 9. Warunki pracy/czynniki środowiska 10. Minimalne wymagania kwalifikacyjne wobec stanowiska — wykształcenie (poziom i kierunek) — doświadczenie na podobnym stanowisku (obszar i czas) 11. Wymagane certyfikaty/uprawnienia formalne 12. Kompetencje (umiejętności i postawy) 13. Wymagane szkolenia przypisane do stanowiska |

Obsługa trudnego klienta.Efektywne metody i techniki postępowania

Kierownik Zespołu Call Center - opis stanowiska pracy

Konsultant Telefoniczny - opis stanowiska pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta - opis stanowiska pracy

Specjalista ds. obsługi reklamacji - opis stanowiska pracy

Przedstawiciel Handlowy - opis stanowiska pracy

Lider zespołu - opis stanowiska pracy

Merchandiser - opis stanowiska pracy

Inspektor Ochrony Danych Osobowych- opis stanowiska pracy

Sprzedawca - opis stanowiska pracy

Kierownik Salonu - opis stanowiska pracy

Key Account Manager (KAM)- opis stanowiska pracy

Product Manager - opis stanowiska pracy

Telemarketer - opis stanowiska pracy

Dyrektor ds. sprzedaży - opis stanowiska pracy

Account Manager - opis stanowiska pracy





