Powered by Smartsupp
Szukaj
Infolinia 570743700
Menu Menu
Narzędzia HR online
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Specjalista ds. administracji kadrowej - opis stanowiska pracy
Ocena: Brak
Numer Katalogowy: OSP-KA3
• Dostępny
Opis stanowiska - Specjalista ds. administracji kadrowej
Wybierz sposób użytkowania
Anuluj wybór Użytek komercyjny (wykorzystanie odpłatne na rzecz osób trzecich) Użytek wewnętrzny (na potrzeby firmy, niekomercyjny)
Wybierz opcję
Wybierz format zapisu
Anuluj wybór excel word
Wybierz opcję

Cena za Sztuk

75,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas wysyłki: do 5 dni
Darmowa dostawa
Zapytaj o produkt
Drukuj
Wybierz sposób użytkowania
Anuluj wybór Użytek komercyjny (wykorzystanie odpłatne na rzecz osób trzecich) Użytek wewnętrzny (na potrzeby firmy, niekomercyjny)
Wybierz opcję
Wybierz format zapisu
Anuluj wybór excel word
Wybierz opcję

Cena za Sztuk

75,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Zapytaj o produkt
Drukuj
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie
Produkty podobne

Opis produktu

We wszystkich wzorach opisów stanowisk pracy, użyto najczęściej stosowane w opisach stanowisk pracy rubryki. Ich wybór został dokonany z uwzględnieniem możliwości zapisania informacji o stanowisku, które mają kluczowe znaczenie dla różnych etapów funkcjonowania pracownika w firmie.

 

Uwzględniono zatem możliwość zapisania informacji przydatnych przede wszystkim w:

— rekrutacji i selekcji,

— wdrażaniu do pracy,

— rozwoju i szkoleniach,

— ustalaniu wynagradzania (premie, podwyżki),

— ocenie okresowej (wyniki oraz kompetencje).

Wykaz rubryk arkusza OSP

Uwzględniając powyższe założenia, wszystkie arkusze OSP zawierają rubryki do uzupełnienia oraz uzupełnione.

 

Rubryki do uzupełnienia, to:

1. Imię i nazwisko pracownika

2. Wersja formularza

3. Data sporządzenia opisu

4. Opis sporządził (imię i nazwisko)

5. Miejsce na podpisy przełożonego i pracownika

 

Rubryki uzupełnione całkowicie lub częściowo:

1. Nazwa stanowiska

2. Miejsce stanowisk w strukturze organizacyjnej

— Pion

— Dział

3.Zależności służbowe

— Stanowisko przełożonego

— Stanowiska podwładne

4. Zastępstwa

— Zastępuje

— Jest zastępowane

5. Zadania i przyporządkowane do nich czynności

6. Uprawnienia i upoważnienia wewątrzfirmowe

7. Kluczowe parametry wyników pracy

8. Narzędzia i wyposażenie stanowiska pracy

9. Warunki pracy/czynniki środowiska

10. Minimalne wymagania kwalifikacyjne wobec stanowiska

— wykształcenie (poziom i kierunek)

— doświadczenie na podobnym stanowisku (obszar i czas)

11. Wymagane certyfikaty/uprawnienia formalne

12. Kompetencje (umiejętności i postawy)

13. Wymagane szkolenia przypisane do stanowiska

14. Kompetencje stanowiskowe

W opisach stanowisk użyto nazw kompetencji, rozumianych jako wiedza, umiejętności i postawy potrzebne do dobrego wykonywania pracy. We wszystkich opisach zaproponowane zostały nazwy kompetencji przy założeniu, że:

— 3 — oznacza dobry poziom, wystarczający do realizacji codziennej pracy i typowych zadań stanowiskowych

— 4 — oznacza poziom bardzo dobry, pozwalający na realizację nawet nietypowych zadań

— 5 — oznacza poziom zaawansowany, pozwalający na wykonywanie nietypowych zadań oraz kreowanie i uczenie innych zachowań przypisanych do danej kompetencji.

Niższe poziomy nie zostały uzyte, jako potrzebne raczej w kontekście ocen okresowych i obrazujące deficyty, a takie nie są przecież przedmiotem opisu stanowiska pracy.

Parametry

wersja
elektroniczna word, elektroniczna excel

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Powiązane produkty

Zapytaj o produkt
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
966
1410
1872
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.
Dodaj opinię
Specjalista ds. administracji kadrowej - opis stanowiska pracy
Twoja ocena:
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl