Metodą, którą posługujemy się w celu zdiagnozowania kultury organizacyjnej badanego przedsiębiorstwa, jest model wartości konkurujących, opracowany przez Kima S. Camerona i Roberta E. Quinna.
Do badań empirycznych wykorzystujemy kwestionariusz Organizational Culture Assessment Instrument (OCAI), przy czym jest od dostosowany do warunków polskich przez Uniwersytet Warszawski.
Jakie korzyści wynikają z badania?
Kluczowe wartości wynikające z badania to możliwość poznania nie tylko komponentów obecnie budujących kulturę organizacyjną. Równie ważne jest to, że badanie dostarcza informacji, jaka powinna być kultura organizacyjna, jeśli ma wspierać dalszy rozwój firmy i realizację jej celów biznesowych.
Tak, już jest nowe narzędzie badawcze!
Zapraszamy do zakupu narzędzia (excel) pozwalającego do samodzielnego przygotowania, przeprowadzenia i analizy wyników badania kultury organizacyjnej w oparciu o kwestionariusz OCAI.
Więcej o tej ofercie: TUTAJ