Powered by Smartsupp
Szukaj
Infolinia 570743700
Menu Menu
Narzędzia HR online
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Obsługa trudnego klienta.Efektywne metody i techniki postępowania
Ocena: Brak
Numer Katalogowy: K25
• Dostępny
Poznaj techniki i sposoby skutecznego postępowania z trudnym klientem.
forma publikacji
Anuluj wybór Format elektroniczny - FB2 Format elektroniczny - MOBI format elektroniczny - PDF Format elektroniczny- EPUB
Wybierz opcję
Wersja drukowana
Anuluj wybór książka drukowana, czarno-biała, oprawa miękka (+25,00PLN)

Cena za Sztuk

40,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas wysyłki: 24 Godziny
Darmowa dostawa
Zapytaj o produkt
Drukuj
forma publikacji
Anuluj wybór Format elektroniczny - FB2 Format elektroniczny - MOBI format elektroniczny - PDF Format elektroniczny- EPUB
Wybierz opcję
Wersja drukowana
Anuluj wybór książka drukowana, czarno-biała, oprawa miękka (+25,00PLN)

Cena za Sztuk

40,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Zapytaj o produkt
Drukuj
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie
Produkty podobne

Opis produktu

Wydanie drugie, poszerzone o więcej aspektów dotyczących obsługi telefonicznej.

Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej (np. telefonicznej). Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najważniejsze wiadomości i opisy zawarto w postaci zestawień tabelarycznych, dzięki czemu można łatwo je znaleźć i użyć jako gotowych wzorców postępowania.

Parametry

wersja drukowana
format:A5, okładka: kolorowa, lakierowana, grzbiet: klejony
wersja elektroniczna
format PDF, format: EPUB

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Zapytaj o produkt
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
966
1410
1872
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.
Dodaj opinię
Obsługa trudnego klienta.Efektywne metody i techniki postępowania
Twoja ocena:
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl