Obsługa trudnego klienta.Efektywne metody i techniki postępowania
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Numer Katalogowy: K25
• Dostępny
Poznaj techniki i sposoby skutecznego postępowania z trudnym klientem.
forma publikacji
Anuluj wybór
format elektroniczny - PDF
Format elektroniczny- EPUB
Wybierz opcję
Wersja drukowana
Anuluj wybór
książka drukowana, czarno-biała, oprawa miękka
(+35,00PLN)
Cena za Sztuk
30,00
PLN
Ilość
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas wysyłki:
24 Godziny
Darmowa dostawa
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie
Produkty podobne
Opis produktu
Wydanie drugie, poszerzone o więcej aspektów dotyczących obsługi telefonicznej.
Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej (np. telefonicznej). Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najważniejsze wiadomości i opisy zawarto w postaci zestawień tabelarycznych, dzięki czemu można łatwo je znaleźć i użyć jako gotowych wzorców postępowania.
Parametry
wersja drukowana
format:A5, okładka: kolorowa, lakierowana, grzbiet: klejony
wersja elektroniczna
format PDF, format: EPUB
Opinie
Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.
Zapytaj o produkt
Dodaj opinię
Powiadom o dostępności