KOSZYK JEST
PUSTY

Warsztat strategiczny -Jak przenieść strategię firmy na strategię HR?

CENA: 2 300,00 PLN
Czas wysyłki : 24 Godziny

Wybierz opcje

Proszę wybrać opcję!
do 100 km od Trójmiasta
  • Anuluj wybór
  • Proszę wybrać opcję!
    powyżej 100 km od Trójmiasta
  • Anuluj wybór
  • +150 zł ( + 300,00PLN )
  • Sztuk

    produkt niedostępny w tej liczbie

    dostępna ilość:

    dodano produkt

    przejdź do koszyka

    warsztat strategiczny, HR, ZZL
    warsztat strategiczny, HR, ZZL
    Opis przedmiotu

    Dedykowane warsztat dla Twojej firmy!

    Jeśli chcesz opracować sensowną i spójną z biznesem strategię HR w firmie, musisz przejść pewien proces. Zanim pojawi się coś, co można nazwać "strategią HR". potrzebne będzie ustalenie i głębokie przemyślenie kilku kluczowych rzeczy.

    Podczas warsztatu przepracujemy takie zagadnienia, jak m.in.:

    • Jak ustalić założenia, konieczne do zbudowania strategii?
    • Co i jak należy uwzględnić w strategii HR czerpiąć ze strategii firmy?
    • Jakimi narzędziami się posłużyć, aby wypracować strategię HR korespondującą z potrzebami biznesu?
    • Jak i za pomocą jakich narzędzi monitorować realizację strategii HR?
    • Jak przełożyć strategię HR na późniejsze działania?

    Krótka, skondensowana forma warsztatowa, to nie jest szkolenie! To działanie projektowe na rzecz Twojej firmy.

    Czas trwania: 1 dzień/8h

    Miejsce i warunki szkolenia: Ustalone z Zamawiającym; Salę wraz z wyposażeniem zapewnia Zamawiający

    BONUS:

    Każdy z uczestników szkolenia otrzyma w formie elektronicznej poradnik pt: "Jak przenieść strategię firmy, na strategię HR?"

     JAK KUPIĆ ?

    • Wybierz odpowiedni Pakiet
    • wrzuć do koszyka i zapłać
    • Po zaksięgoewaniu płatności ustalone zostaną terminy i miejsce warsztatu.
    • Wszelkie pytania odnośnie organizacji szkolenia należy zadawać drogą mailową na adres: kontakt@mediaconhr.pl.

    Kto poprowadzi warsztat?

    Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego na wydziale Organizacji i Zarządzania. Praktyka: 8 lat na stanowiskach kierowniczych (w tym 3 lata, jako dyrektor ds. personalnych, 5 lat dyrektor ds. promocji i sprzedaży) w koncernie medialnym Polskapresse, członek zarządu polsko-francuskiej firmy "HDS-WP" Sp. z o.o., członek-założyciel Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Przez 5 lat ekspert oraz dyrektor merytoryczny ProFirma Sp. z o.o. , Przez 3 lata doradca zarządu ds. zarządzania GW Infor S.A.; Senior HR Business Partner w GK Iglotex S.A.

    Od dwudziestu lat trener i konsultant. Autor ponad 20 strategii rozwojowych HR i programów ZZL dla firm oraz podmiotów administracji publicznej. Specjalizuje się w programach doradczych związanych z badaniem oraz rozwojem efektywności ludzi i organizacji w oparciu o model Human Performance Improvement (HPI), projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań strategicznych oraz systemowych wspierających ZZL w postaci: opisów stanowisk, modeli kompetencyjnych, ścieżek kariery, systemów wynagradzania w oparciu o wartościowanie, systemów ocen okresowych.

    Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni oraz Wydziału Zarządzania Politechniki Gdańskiej. Autor lub współautor dziesięciu książek i poradników poświęconych systemom wynagradzania i ocen oraz artykułów na łamach periodyków poświeconych ZZL.

    Opinie klientów
    Dodaj opinię

    Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie

    Polecane produkty

    3
    Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl