Badanie źródeł przywiązania pracowników do firmy (OCS)
Dodano do ulubionych
Usunięto z ulubionych
Numer Katalogowy: T20
• Dostępny
Dowiedz się, DLACZEGO ludzie są w Twojej firmie. Zamów badanie!
Raport z diagnozy
Anuluj wybór
Raport z wynikami zbiorczymi
Raport zbiorczy + rekomendacje
(+5,00PLN)
Raport z wynikami wg. metryczki
(+7,00PLN)
Raport z wynikami wg. metryczki+rekomendacje
(+9,00PLN)
Wybierz opcję
Prezentacja wyników
Anuluj wybór
Prezentacja wyników (do 3h)
(+5,00PLN)
Prezentacja wyników i rekomendacji w formie warsztatowej (do 8h)
(+10,00PLN)
Bez prezentacji wyników
Wybierz opcję
Cena za Osoba
45,00
PLN
Ilość
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas wysyłki:
do 3 dni
Darmowa dostawa
Zapytaj o produkt
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie
Pliki do pobrania
Produkty podobne
Opis produktu
Uwaga:
- Przedmiotem oferty jest przeprowadzenie badania. Nie sprzedajemy tutaj kwestionariusza badania.
- Z przyczyn technicznych realizujemy badanie dla minimum 20 osób.
- Jeśli badanie ma być przeprowadzone dla mniejszej ilości osób (nawet jednej), minimalne zamówienie wrzucone do koszyka musi dotyczyć 20 osób.
Czy wiesz, że...
-
Przywiązanie do organizacji (organizational commitment) jest wciąż jednym z wiodących tematów nie tylko badań, ale i działań w obszarze HRM. Obok takich pojęć jak zaangażowanie, satysfakcja z pracy, przywiązanie jest jednym z najpopularniejszych terminów w określaniu psychologicznych aspektów funkcjonowania człowieka w sytuacji pracy.
- Każde ze źródeł przywiązania do firmy skutkuje innymi zachowaniami i postawami pracowników, gdyż u ich podstaw leżą odmienne motywy do pozostania w organizacji. Postawę każdego pracownika kształtują jednocześnie trzy komponenty. Jednak występują one w różnym nasileniu.
- Jak wskazują dane zebrane przez badaczy, osoby o różnych typach przywiązania wykazują nie tylko różny stopień gotowości do opuszczenia firmy. Wykazują także odmienne nastawienie pracy – różną gotowość zarówno do aktywności pozytywnych (poświęcania się zadaniom, udzielania wsparcia współpracownikom czy działania na rzecz rozwoju firmy), jak i negatywnych: naruszania norm, szkodzenia celom i obniżania efektywności organizacji.
- W badaniu posługujemy się kwestionariuszem dostosowanym do polskich warunków i zwalidowanym.
Co będzie badane? I co z tego będę miał/a?
- Dowiesz się, co leży u podstaw przywiązania pracowników do firmy:
- Przywiązanie trwałe (to świadomość kosztów związanych z opuszczeniem organizacji. Pracownicy, których podstawowa więź z organizacją oparta jest na komponencie trwałości pozostają w niej, ponieważ muszą to robić),
- Przywiązanie afektywne (emocjonalne przywiązanie pracownika do organizacji, zaangażowanie i identyfikowanie się z nią. Osoby z silnym afektywnym przywiązaniem kontynuują pozostawanie w danej organizacji, ponieważ tego właśnie chcą),
- Przywiązanie normatywne (to poczucie moralnego obowiązku do pozostania w organizacji. Osoby z wysokim poziomem przywiązania normatywnego czują, że powinny pozostać w organizacji).
- Zrozumiesz w jakich kierunkach i obszarach powinny zostać podjęte działania, aby związki pracowników z firmą wspierały cele i strategię firmy.
- Znajdziesz inspiracje do planowania działań w obszarze EB, Motywacji, Przywództwa, CSR, itd., aby osiągnąć liczącą się grupę pracowników, którzy czują się związani z organizacją "bo chcą, a nie muszą".
- Sprawdzisz, czy obecne zachowania i przekonania pracowników wspierają, czy obniżają efektywne działania organizacji, jako zespołu.
- Poznasz rekomendacje dotyczące działań, które warto podjąć, aby zmienić źródła postaw pracowników związanych z przywiązaniem do organizacji.
Więcej informacji - patrz zakładka PLIKI DO POBRANIA
Jak przebiega badanie?
- Badanie prowadzone jest zdalnie na dedykowanej platformie (uczestnicy otrzymuj zaproszenia emailem) lub w formie papierowe (do ustalenia).
- Raport generowany jest przez pryzmat ustalonej wcześniej metryczki badania (np. wg. działów, grup stanowisk, lokalizacji, itp., jednak nie więcej niż 3 parametry).
- Wynik prezentowane są w formie graficznej i tabelarycznej.
- Analiza uwzględnia istotność różnic w oparciu o odchylenie standardowe.
Jak zamówić badanie?
- Przejście procesu zakupu służy do określenia warunków brzegowych projektu badawczego i określenia wartości zamówienia.
- Co zrobić?
- Przejdź proces rejestracji i podaj wszystkie wymagane dane.
- Wrzuć do koszyka badanie. Za pomocą menu rozwijanych, określ takie parametry jak: ilość osób/respondentów, rodzaj raportu, czy ma być przeprowadzona prezentacja wyników dla Zamawiającego, czy też nie.
- Jeśli chcesz jeszcze dodać jakieś informacje, napisz je przed wysłaniem zamówienia, lub skorzystaj w dowolnym czasie z formularza kontaktowego.
- Naciśnij "Zamawiam i płacę"
- Wybierz opcje: "przesyłka e-mail" oraz "płacę przelewem" lub "Paypal" lub "przelewy24", itp.. Jeśli wybrany zostanie Paypal/Przelewy24/itp., nastąpi przekierowanie do strony rozliczeń operatora.
- Po wpłynięciu zapłaty przesłana zostanie faktura VAT.
- Konsultant skontaktuje się bez zbędnej zwłoki z osobą podaną przy rejestracji w celu ustalenia technicznych i organizacyjnych aspektów badania.
Co otrzymasz?
- Wszystkie dane niezbędne do logowania się respondentów do panelu badawczego.
- Nadzór techniczny nad badaniem.
- Opracowanie wyników:
- Przygotowanie, przeprowadzenie badania oraz zestawienie wyników
- Raport z wynikami i rekomendacjami (opcja)
- Prezentację wyników i rekomendacji dla Zleceniodawcy (opcja)
***
Jeśli potrzebnych jest więcej informacji o badaniu - zapraszamy do pobrania załącznika - zakładka "Pliki do pobrania".
Parametry
dostęp zdalny
Unikalny kod dostępu, Raport podsumowujący
Opinie
Napisz opinię
Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.
Pliki do pobrania
Zapytaj o produkt
Dodaj opinię