Powered by Smartsupp
Szukaj
Infolinia 570743700
Menu Menu
Narzędzia HR online
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Badanie źródeł przywiązania pracowników do firmy (OCS)
Ocena: Brak
Numer Katalogowy: T20
• Dostępny
Dowiedz się, DLACZEGO ludzie są w Twojej firmie. Zamów badanie!
Raport z diagnozy
Anuluj wybór Raport z wynikami zbiorczymi Raport zbiorczy + rekomendacje (+5,00PLN) Raport z wynikami wg. metryczki (+7,00PLN) Raport z wynikami wg. metryczki+rekomendacje (+9,00PLN)
Wybierz opcję
Prezentacja wyników
Anuluj wybór Prezentacja wyników (do 3h) (+5,00PLN) Prezentacja wyników i rekomendacji w formie warsztatowej (do 8h) (+10,00PLN) Bez prezentacji wyników
Wybierz opcję

Cena za Osoba

45,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas wysyłki: do 3 dni
Darmowa dostawa
Zapytaj o produkt
Drukuj
Raport z diagnozy
Anuluj wybór Raport z wynikami zbiorczymi Raport zbiorczy + rekomendacje (+5,00PLN) Raport z wynikami wg. metryczki (+7,00PLN) Raport z wynikami wg. metryczki+rekomendacje (+9,00PLN)
Wybierz opcję
Prezentacja wyników
Anuluj wybór Prezentacja wyników (do 3h) (+5,00PLN) Prezentacja wyników i rekomendacji w formie warsztatowej (do 8h) (+10,00PLN) Bez prezentacji wyników
Wybierz opcję

Cena za Osoba

45,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Zapytaj o produkt
Drukuj
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie
Pliki do pobrania
Produkty podobne

Opis produktu

Uwaga:

  1. Przedmiotem oferty jest przeprowadzenie badania. Nie sprzedajemy tutaj kwestionariusza badania.
  2. Z przyczyn technicznych realizujemy badanie dla minimum 20 osób.
  3. Jeśli badanie ma być przeprowadzone dla mniejszej ilości osób (nawet jednej), minimalne zamówienie wrzucone do koszyka musi dotyczyć 20 osób.

 

Czy wiesz, że...

  • Przywiązanie do organizacji (organizational commitment) jest wciąż jednym z wiodących tematów nie tylko badań, ale i działań w obszarze HRM. Obok takich pojęć jak zaangażowanie, satysfakcja z pracy, przywiązanie jest jednym z najpopularniejszych terminów w określaniu psychologicznych aspektów funkcjonowania człowieka w sytuacji pracy.

  • Każde ze źródeł przywiązania do firmy skutkuje innymi zachowaniami i postawami pracowników, gdyż u ich podstaw leżą odmienne motywy do pozostania w organizacji. Postawę każdego pracownika kształtują jednocześnie trzy komponenty. Jednak występują one w różnym nasileniu.
  • Jak wskazują dane zebrane przez badaczy, osoby o różnych typach przywiązania wykazują nie tylko różny stopień gotowości do opuszczenia firmy. Wykazują także odmienne nastawienie pracy – różną gotowość zarówno do aktywności pozytywnych (poświęcania się zadaniom, udzielania wsparcia współpracownikom czy działania na rzecz rozwoju firmy), jak i negatywnych: naruszania norm, szkodzenia celom i obniżania efektywności organizacji.
  • W badaniu posługujemy się kwestionariuszem dostosowanym do polskich warunków i zwalidowanym.

 

Co będzie badane? I co z tego będę miał/a?

  • Dowiesz się, co leży u podstaw przywiązania pracowników do firmy:
    • Przywiązanie trwałe (to świadomość kosztów związanych z opuszczeniem organizacji. Pracownicy, których podstawowa więź z organizacją oparta jest na komponencie trwałości pozostają w niej, ponieważ muszą to robić),
    • Przywiązanie afektywne (emocjonalne przywiązanie pracownika do organizacji, zaangażowanie i identyfikowanie się z nią. Osoby z silnym afektywnym przywiązaniem kontynuują pozostawanie w danej organizacji, ponieważ tego właśnie chcą),
    • Przywiązanie normatywne (to poczucie moralnego obowiązku do pozostania w organizacji. Osoby z wysokim poziomem przywiązania normatywnego czują, że powinny pozostać w organizacji).
  • Zrozumiesz w jakich kierunkach i obszarach powinny zostać podjęte działania, aby związki pracowników z firmą wspierały cele i strategię firmy.
  • Znajdziesz inspiracje do planowania działań w obszarze EB, Motywacji, Przywództwa, CSR, itd., aby osiągnąć liczącą się grupę pracowników, którzy czują się związani z organizacją "bo chcą, a nie muszą".
  • Sprawdzisz, czy obecne zachowania i przekonania pracowników wspierają, czy obniżają efektywne działania organizacji, jako zespołu.
  • Poznasz rekomendacje dotyczące działań, które warto podjąć, aby zmienić źródła postaw pracowników związanych z przywiązaniem do organizacji.

Więcej informacji - patrz zakładka PLIKI DO POBRANIA

 

Jak przebiega badanie?

  • Badanie prowadzone jest zdalnie na dedykowanej platformie (uczestnicy otrzymuj zaproszenia emailem) lub w formie papierowe (do ustalenia).
  • Raport generowany jest przez pryzmat ustalonej wcześniej metryczki badania (np. wg. działów, grup stanowisk, lokalizacji, itp., jednak nie więcej niż 3 parametry). 
  • Wynik prezentowane są w formie graficznej i tabelarycznej.
  • Analiza uwzględnia istotność różnic w oparciu o odchylenie standardowe.

Jak zamówić badanie?

  1. Przejście procesu zakupu służy do określenia warunków brzegowych projektu badawczego i określenia wartości zamówienia.
  2. Co zrobić?
    • Przejdź proces rejestracji i podaj wszystkie wymagane dane.
    • Wrzuć do koszyka badanie. Za pomocą menu rozwijanych, określ takie parametry jak: ilość osób/respondentów, rodzaj raportu, czy ma być przeprowadzona prezentacja wyników dla Zamawiającego, czy też nie.
    • Jeśli chcesz jeszcze dodać jakieś informacje, napisz je przed wysłaniem zamówienia, lub skorzystaj w dowolnym czasie z formularza kontaktowego.
    • Naciśnij "Zamawiam i płacę"
    • Wybierz opcje: "przesyłka e-mail" oraz "płacę przelewem" lub "Paypal" lub "przelewy24", itp.. Jeśli wybrany zostanie Paypal/Przelewy24/itp., nastąpi przekierowanie do strony rozliczeń operatora.
    • Po wpłynięciu zapłaty przesłana zostanie faktura VAT.
  3. Konsultant skontaktuje się bez zbędnej zwłoki z osobą podaną przy rejestracji w celu ustalenia technicznych i organizacyjnych aspektów badania.

 

Co otrzymasz?

  1. Wszystkie dane niezbędne do logowania się respondentów do panelu badawczego.
  2. Nadzór techniczny nad badaniem.
  3. Opracowanie wyników:
    • Przygotowanie, przeprowadzenie badania oraz zestawienie wyników 
    • Raport z wynikami i rekomendacjami (opcja)
    • Prezentację wyników i rekomendacji dla Zleceniodawcy (opcja)

***

 Jeśli potrzebnych jest więcej informacji o badaniu - zapraszamy do pobrania załącznika - zakładka "Pliki do pobrania".

Parametry

dostęp zdalny
Unikalny kod dostępu, Raport podsumowujący

Opinie

Napisz opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.

Zapytaj o produkt
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
966
1410
1872
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.
Dodaj opinię
Badanie źródeł przywiązania pracowników do firmy (OCS)
Twoja ocena:
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl