Powered by Smartsupp
Szukaj
Infolinia 570743700
Menu Menu
Narzędzia HR online
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto
Badanie kultury organizacyjnej (jak OCAI)
Ocena: 5
Numer Katalogowy: T2
• Dostępny
Zdalne badanie kultury organizacyjnej
Raport z diagnozy
Anuluj wybór Raport z wynikami zbiorczymi Raport zbiorczy + rekomendacje (+5,00PLN) Raport z wynikami wg. metryczki (+7,00PLN) Raport z wynikami wg. metryczki+rekomendacje (+10,00PLN)
Wybierz opcję
Prezentacja wyników
Anuluj wybór Prezentacja wyników (do 3h) (+5,00PLN) Prezentacja wyników i rekomendacji w formie warsztatowej (do 8h) (+12,00PLN) Bez prezentacji wyników
Wybierz opcję
Rodzaj badania
Anuluj wybór badanie online kwestionariusz drukowany (+8,00PLN)
Wybierz opcję

Cena za Osoba

45,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Czas wysyłki: do 3 dni
Darmowa dostawa
Zapytaj o produkt
Drukuj
Raport z diagnozy
Anuluj wybór Raport z wynikami zbiorczymi Raport zbiorczy + rekomendacje (+5,00PLN) Raport z wynikami wg. metryczki (+7,00PLN) Raport z wynikami wg. metryczki+rekomendacje (+10,00PLN)
Wybierz opcję
Prezentacja wyników
Anuluj wybór Prezentacja wyników (do 3h) (+5,00PLN) Prezentacja wyników i rekomendacji w formie warsztatowej (do 8h) (+12,00PLN) Bez prezentacji wyników
Wybierz opcję
Rodzaj badania
Anuluj wybór badanie online kwestionariusz drukowany (+8,00PLN)
Wybierz opcję

Cena za Osoba

45,00 PLN
Ilość
Dodano do koszyka
Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość:
Zapytaj o produkt
Drukuj
Opis produktu
Parametry Produktu
Opinie
Pliki do pobrania
Produkty podobne

Opis produktu

Uwaga:

  1. Przedmiotem oferty jest przeprowadzenie badania. Nie sprzedajemy tutaj kwestionariusza badania.
  2. Z przyczyn technicznych realizujemy badanie dla minimum 25 osób.
  3. Jeśli badanie ma być przeprowadzone dla mniejszej ilości osób (nawet jednej), minimalne zamówienie wrzucone do koszyka musi dotyczyć 25 osób.

 

Czy wiesz, że...

  • Kultura organizacyjna sama w sobie nie jest widoczna. Tylko jej zbadanie pozwoli na odkrycie i nazwanie tego, co ją tworzy.
  • To jak pracownicy postrzegają organizację, jej wnętrze i otoczenie, jakimi wartościami i przekonaniami się kierują, wprost warunkuje efektywność całej firmy.
  • Oczekiwania i cele biznesowe firmy mogą nie być realizowane przez pracowników właśnie dlatego, że kultura organizacyjna nie wspiera tych dążeń.
  • W badaniu posługujemy zestawem stwierdzeń inspirowanych modelem Camerona i Quinna z elementami teorii Edgara Scheina oraz Meyer’a i Alen’a, a dostosowanym/skalibrowanym do warunków polskich.

 

Dlaczego warto badać kulturę organizacyjną?

  • Dowiesz się, jak kultura firmy jest postrzegana teraz, a jaka powinna być w przyszłości.
  • Dowiesz się, czy cele, misja i wizja firmy są bliskie pracownikom i czy chcą ją realizować w takim kształcie.
  • Zrozumiesz w jakich kierunkach i obszarach powinny zostać podjęte działania, aby zachowania i postawy pracowników wspierały cele i strategię firmy.
  • Sprawdzisz, czy obecne zachowania i przekonania pracowników wspierają, czy obniżają efektywne działania organizacji.
  • Poznasz rekomendacje dotyczące: typów i umiejętności liderów, kluczowych wartości oraz strategii koniecznych działań, aby zmienić lub wzmacniać zachowania i przekonania pracowników.

Więcej informacji - patrz zakładka PLIKI DO POBRANIA

 

Jak przebiega badanie?

  • Badanie prowadzone jest zdalnie na dedykowanej platformie (Zamawiający otrzymuje link do badania, który dystrybuuje samodzielnie).
  • Raport generowany jest przez pryzmat standardowej metryczki badania (wg. stanowiska menadżerskie i niemenadżerskie). Minimalna ilość parametrów to profil wyników ogólny oraz sześć perspektyw szczegółowych.
  • Wynik prezentowane są w formie graficznej i tabelarycznej.
  • Analiza uwzględnia istotność różnic w oparciu o odchylenie standardowe.

Jak zamówić badanie?

  1. Przejście procesu zakupu służy do określenia warunków brzegowych projektu badawczego i określenia wartości zamówienia.
  2. Jak zamówić badanie?
    • Przejdź proces rejestracji i podaj wszystkie wymagane dane.
    • Wrzuć do koszyka badanie. Za pomocą menu rozwijanych, określ takie parametry jak: ilość respondentów, rodzaj raportu, czy ma być przeprowadzona prezentacja wyników dla Zamawiającego, czy też nie lub warsztat na ich podstawie.
      • Uwaga:
        • Prezentacja wyników przewidziana jest zdalnie.
        • Zamawiający we własnym zakresie zapewnia możliwość wyświetlenia połączenia dla odbiorców. Mediacon zapewnia natomiast dostęp do platformy, na której prezentacja będzie przeprowadzona.
        • Jeśli prezentacja ma być prowadzona "na żywo", zamawiający pokrywa koszty podróży konsultanta.
        • Warsztat prowadzony jest "na żywo", tutaj również zamawiający pokrywa koszty podróży konsultanta.
    • Jeśli chcesz jeszcze dodać jakieś informacje, napisz je przed wysłaniem zamówienia, lub skorzystaj w dowolnym czasie z formularza kontaktowego.
    • Naciśnij "Zamawiam i płacę"
    • Wybierz opcje: "przesyłka e-mail" oraz "płacę przelewem" lub "Paypal" lub "przelewy24". Jeśli wybrany zostanie Paypal/Przelewy24, nastąpi przekierowanie do strony rozliczeń operatora.
    • Po wpłynięciu zapłaty przesłana zostanie faktura.
  3. Konsultant skontaktuje się bez zbędnej zwłoki z osobą podaną przy rejestracji w celu ustalenia technicznych i organizacyjnych aspektów badania.

 

Co otrzymasz?

  1. Wszystkie dane niezbędne do logowania się respondentów do panelu badawczego (link).
  2. Nadzór techniczny nad badanie
  3. Opracowanie wyników
    • Przygotowanie, przeprowadzenie badania oraz wyniki 
    • Raport z wynikami i ewentualnymi rekomendacjami (opcja)
    • Prezentacja wyników w oparciu o 4 typy kultury oraz 6 potencjalnych akcentów kulturowych
    • Prezentację wyników i rekomendacji dla Zleceniodawcy (opcja)

Potencjalne typy kultury (5):

  • Efektywność
  • Hierarchia
  • Klan
  • Adhokacja
  • Rynek

Potencjalne akcenty kulturowe (które warto uwzględnić przy budowaniu kultury: 10):

  • Zaangażowanie i dbałość o wynik
  • Poszanowanie reguł i hierarchii
  • Klientocentryczność
  • Leadership
  • Lojalność i przywiązanie
  • Praca zespołowa i współpraca
  • Empowerment
  • Budowanie zaufania
  • Premiowanie osiągnięć
  • Rozwój zawodowy

***

 Jeśli potrzebnych jest więcej informacji o istocie źródeł badania - zapraszamy do pobrania załącznika (Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej)- zakładka "Pliki do pobrania".

Parametry

dostęp zdalny
Unikalny kod dostępu, Raport podsumowujący

Opinie

Napisz opinię
5
Najlepsza
2021-11-18 14:55:53
Komentarz

Mogę śmiało polecić współpracę przy badaniu. Wszystko sprawnie. Raport interesujący. Myślę, że jak takie badanie robi firma zewnętrzna, to lepiej. Nie ma podejrzeń, że HR przegląda pojedyncze odpowiedzi i identyfikuje osoby.

Zapytaj o produkt
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
Podaj rok bitwy pod Grunwaldem
966
1410
1872
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.
Dodaj opinię
Badanie kultury organizacyjnej (jak OCAI)
Twoja ocena:
Powiadom o dostępności
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl