Badanie kultury organizacyjnej (jak OCAI)
Cena za Osoba
Opis produktu
Uwaga:
- Przedmiotem oferty jest przeprowadzenie badania. Nie sprzedajemy tutaj kwestionariusza badania.
- Z przyczyn technicznych realizujemy badanie dla minimum 25 osób.
- Jeśli badanie ma być przeprowadzone dla mniejszej ilości osób (nawet jednej), minimalne zamówienie wrzucone do koszyka musi dotyczyć 25 osób.
Czy wiesz, że...
- Kultura organizacyjna sama w sobie nie jest widoczna. Tylko jej zbadanie pozwoli na odkrycie i nazwanie tego, co ją tworzy.
- To jak pracownicy postrzegają organizację, jej wnętrze i otoczenie, jakimi wartościami i przekonaniami się kierują, wprost warunkuje efektywność całej firmy.
- Oczekiwania i cele biznesowe firmy mogą nie być realizowane przez pracowników właśnie dlatego, że kultura organizacyjna nie wspiera tych dążeń.
- W badaniu posługujemy zestawem stwierdzeń inspirowanych modelem Camerona i Quinna z elementami teorii Edgara Scheina oraz Meyer’a i Alen’a, a dostosowanym/skalibrowanym do warunków polskich.
Dlaczego warto badać kulturę organizacyjną?
- Dowiesz się, jak kultura firmy jest postrzegana teraz, a jaka powinna być w przyszłości.
- Dowiesz się, czy cele, misja i wizja firmy są bliskie pracownikom i czy chcą ją realizować w takim kształcie.
- Zrozumiesz w jakich kierunkach i obszarach powinny zostać podjęte działania, aby zachowania i postawy pracowników wspierały cele i strategię firmy.
- Sprawdzisz, czy obecne zachowania i przekonania pracowników wspierają, czy obniżają efektywne działania organizacji.
- Poznasz rekomendacje dotyczące: typów i umiejętności liderów, kluczowych wartości oraz strategii koniecznych działań, aby zmienić lub wzmacniać zachowania i przekonania pracowników.
Więcej informacji o badaniu z perspektywy komponentów OCAI - patrz zakładka PLIKI DO POBRANIA
Jak przebiega badanie?
- Badanie prowadzone jest zdalnie na dedykowanej platformie (Zamawiający otrzymuje link do badania, który dystrybuuje samodzielnie).
- Raport generowany jest przez pryzmat standardowej metryczki badania (wg. stanowiska menadżerskie i niemenadżerskie). Minimalna ilość parametrów to profil wyników ogólny oraz sześć perspektyw szczegółowych.
- Wynik prezentowane są w formie graficznej i tabelarycznej.
- Analiza uwzględnia istotność różnic w oparciu o odchylenie standardowe.
Jak zamówić badanie?
- Przejście procesu zakupu służy do określenia warunków brzegowych projektu badawczego i określenia wartości zamówienia.
- Jak zamówić badanie?
- Przejdź proces rejestracji i podaj wszystkie wymagane dane.
- Wrzuć do koszyka badanie. Za pomocą menu rozwijanych, określ takie parametry jak: ilość respondentów, rodzaj raportu, czy ma być przeprowadzona prezentacja wyników dla Zamawiającego, czy też nie lub warsztat na ich podstawie.
- Uwaga:
- Prezentacja wyników przewidziana jest zdalnie.
- Zamawiający we własnym zakresie zapewnia możliwość wyświetlenia połączenia dla odbiorców. Mediacon zapewnia natomiast dostęp do platformy, na której prezentacja będzie przeprowadzona.
- Jeśli prezentacja ma być prowadzona "na żywo", zamawiający pokrywa koszty podróży konsultanta.
- Warsztat prowadzony jest "na żywo", tutaj również zamawiający pokrywa koszty podróży konsultanta.
- Uwaga:
- Jeśli chcesz jeszcze dodać jakieś informacje, napisz je przed wysłaniem zamówienia, lub skorzystaj w dowolnym czasie z formularza kontaktowego.
- Naciśnij "Zamawiam i płacę"
- Wybierz opcje: "przesyłka e-mail" oraz "płacę przelewem" lub "Paypal" lub "przelewy24". Jeśli wybrany zostanie Paypal/Przelewy24, nastąpi przekierowanie do strony rozliczeń operatora.
- Po wpłynięciu zapłaty przesłana zostanie faktura.
- Konsultant skontaktuje się bez zbędnej zwłoki z osobą podaną przy rejestracji w celu ustalenia technicznych i organizacyjnych aspektów badania.
Co otrzymasz?
- Wszystkie dane niezbędne do logowania się respondentów do panelu badawczego (link).
- Nadzór techniczny nad badanie
- Opracowanie wyników
- Przygotowanie, przeprowadzenie badania oraz wyniki
- Raport z wynikami i ewentualnymi rekomendacjami (opcja)
- Prezentacja wyników w oparciu o typy kultury oraz potencjalne akcenty kulturowe
- Prezentację wyników i rekomendacji dla Zleceniodawcy (opcja)
Potencjalne typy kultury (5):
- Efektywność
- Hierarchia
- Klan
- Adhokacja
- Rynek
Potencjalne akcenty kulturowe (które warto uwzględnić przy budowaniu kultury):
- Stabilność i kontrola
- Orientacja do wewnątrz
- Orientacja na zewnątrz
- Elastyczność i swoboda działania
***
Jeśli potrzebnych jest więcej informacji o istocie źródeł badania - zapraszamy do pobrania załącznika (Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej)- zakładka "Pliki do pobrania".
Parametry
Opinie
Mogę śmiało polecić współpracę przy badaniu. Wszystko sprawnie. Raport interesujący. Myślę, że jak takie badanie robi firma zewnętrzna, to lepiej. Nie ma podejrzeń, że HR przegląda pojedyncze odpowiedzi i identyfikuje osoby.
Pliki do pobrania